25 Şubat 2012 Cumartesi

uğursuz sayı: 15


Lanet girsin ve hiç çıkmasın ki,bugün benim doğum günüm.Doğum günlerini pek sevdiğim söylenemez.Çünkü hiç bir zaman büyümek istemedim ben ve yahu yaşlanıyorum!Tamam 15 yaş öyle abartılacak bir yaş değil belki ama..sevmiyorum işte doğum günlerini..ölüme bir adım daha yaklaşıyorsun,hayatın berbat yüzünü kapatan perdeyi biraz daha aralıyorsun,yaşlanıyorsun ve bunu kutluyorsun!Tamam bıraklım bu iç kapatıcı şeyleri^^


Kendime doğum günü hediyesi olarak yarım saat yürüyerek şu çoğu yazımda adı geçen Özdilek AVM 'ye gittim.Arkadaşımla gezdik felan ve kendime sonsuzluk simgesinde bir bileklik,içi açılır kolye ve Death Note'un yedinci ciltini aldım>w< babamın harcanmam için verdiği 50tlden yalnızca 50krş. kaldı.Ağzıma sıçacak ama bugün benim doğum günüm!Kızamaz değil mi?Hem bir genç kızın eline alışveriş merkezinde harcansın diye 50tl verende kabahat!

Korkuyorum laaağğğnn...>m<;;;

Çizim dersine gelen ilgiden dolayı çok teşekkür ederim ancak maalesef tarayıcımın kartuşu K-himori'yi çıkartırken bitti-m-yazcak bir şey bulamıyorum öyle saçmalıyorum işte...

Saygılar,döstüm.

(ilk başta 'döstüm' değilde,dötüm yazmıştım)

7 yorum:

  1. Daha önce kutladım ama yine doğum günün kutlu olsun diyeyim .3.
    Ben de senin gibi düşünüyorum, yaşlanmak lanet bir şey. -_-

    YanıtlaSil
  2. Kutlamayı unutuyordum az kalsın...Doğumgünün kutlu olsun-w-
    Evet haklısın kutluyoruz ama..yaşlanmamızı kutluyoruz-._-.

    YanıtlaSil
  3. dötümm beni güldürdün :D hadi msne gel de gör cosplayimi :3 ben de bizim burda dn nun mangasının satıldığı yere gittim ama kalmamıştı :/ dünyadaki en büyük dn fanı olarak, dinliyordum kulaklığımdan müziklerini, bir elime almak, satın alamayacak olsam da onu bir kerecik ellerimde hissetmek, türkçe çevirisinin nasıl olduğunu görmek istedim ama olmadı... :D //antippgd

    YanıtlaSil
  4. bu arada yazının başlığını beğendim :D :D -antippgd

    YanıtlaSil
  5. İyi ki doğdun Unazo-chan :33
    (Lanet Blogger her yorum yapmam gerektiğinde girip çıkıyorum TT.TT)

    YanıtlaSil
  6. real-chan dün giremedim bilgisayara T-T geçmiş doğum günün kutlu olsun :)) real-chan nice senelere :))

    YanıtlaSil
  7. Normalde yazıyı yazdığın gün gördüm ama şimdi yorum yazarsam doğum gününü kutlayacak mıyım kutlamayacak mıyım diye düşünüp en sonunda yorum yazmamaya karar vermiştim xD Daha doğrusu biraz erteledim de denilebilir :DD Uuu bu bana geziye giderken bana 40 lira verdiği günü hatırlattı... Aynı zamanda da ona 40 lira vermediğim günü hatırlattı... xDD Sanki aynı günmüş gibi... güzel günlerdi...

    YanıtlaSil