11 Şubat 2012 Cumartesi

ottan bir hafta daha

Kalemtıraş jiletiyle tırnağını temizlemeye çalışan ve,doğal olarak,parmağını kesen kızdan sevgilerle.Kendisi ben oluyorum.

Bizim okulda bu hafta Şubat Sınavları vardı.İşte bu sınavlar bir üst sınıfta olmasına rağmen bazı derslerden kalmış öğrenciler geçsin diye yapılıyor.Tabi hocalarda soru hazırlıyor ve bu yüzden derslere çok geç giriyorlar yada hiç girmiyorlar!Perşembe günü öyleydi mesela, koca altı dersten sadece son derse girdi hoca 8D Her sene şubat ayında yapılıyormuş bu sınavlar,şubat ayından nefret etmeme(doğduğum ay olduğu için)rağmen sevmeye başlayabilirim bu ayı 8D

ve ayrıca üzücü mü yoksa sevindirici mi olduğunu anlayamadığım bir haber vermek istiyorum.Galiba Ü okulu bırakmış.Kendisi de diyodu zaten "ben bu altı sıfırı hayatta kurtaramam,annemgilde diyodu zaten kalırsan okutmayız diye,o yüzden ben ikinci dönem gelmem belki"diye.Sınıfı geçmen için,birinci dönem karnende olan sıfırı üç yapman lazım yoksa göt gibi kalırsın ortada.Ü'nün de altı tane sıfırı vardı bende o kadar demiştim "saçmalama altı sıfır yüzünden okula niye gelmiyon?gel lan"filan diye.Ama bırakmış okulu,ona bakılırsa dokuzuncu sınıfların çoğu bıraktı okulu.Yani artık Ü hakkında hiç bir şey yazamayacağım-.-Onun kadar saf ve salak biride yok benim çevremde..Nazar deydi bak yeminle.

Ve hani bahsettiğim çizim dersleri var ya?Vermeye karar verdim:3

Neyse hani Galileo Galilei varya,Ano Hana'nın açılış jeneriğini yapan o harika grup,hani birde bu grubun benim çok sevdiğim SGP adlı şarkısı vardı ya,hah işte onu çevirdim-w-Dağ gibi ödevim olmasına rağmen,idrar torbaları patlamak üzere olmasına rağmen tuvalete üşendiği için gitmeyen ben!Başardım;W;

SGP'yi burdan dinleye bilirsen.




Zil gecenin ortasında çalmaya başladı
Ve ses oda boyunca sekerek yayıldı.
Bahsettiğin planlar iyi yapılmış sahte bir zepline bindi
Ve geçmişteki Auckland ormanlarına doğru uçmaya başladı.

Ne kadar ağladım?Bu yere ne kadar sahte gülücük bıraktım?(x3)
Benim güneşim yok olmayacak,300 yıl sonra bile soğumayacak.

Yarın hakkında bir şey bilmiyormuşuz gibi davranıyoruz
İyi yapılmış sahte bir zeplinle
İyi duyguları yukarı çıkıp aşağı indiriyoruz
Tıpkı gibi can sıkıntısıyla doldurduğu gibi
Şişeye yansıyan hayaller ve lambaların titrek ışığı yok oluyor

Ne kadar ağladım?Bu yere ne kadar sahte gülücük bıraktım?
Benim güneşim yok olmayacak,300 yıl sonra bile soğumayacak.

Ne kadar ağladım?Bu yere ne kadar sahte gülücük bıraktım?(x5)
Ne kadar ağladım?Ne kadar...

Durmayacak,soğumayacak,yok olmayacak,300 yıl sonra bile(x3)

Benim güneşim asla yok olmayacak yine 300 yıl sonra bile.


Evet..aslında o kadar da anlamlı bir şarkı değilmiş ~w~;Neyse şarkı şarkıdır:DAnlamlı olmasını beklemek anlamsız 8D

Çizim derslerini hazırlamak için kalkıyorum diyecektim ama benim dağ gibi araştırma ödevim var.Artı; Zero no Tsukaima:F ve Another'ın yeni bölümleri eklenmiş ayrıca BRS:TV'i çevrilmeye başlanmış.Artı artı; Ao Haru Ride'ı okumaya başladım...Tayhenda!Tayhenda!

Ödevler mi?Anime mi?Ödevler mi?Anime mi?Ödevler mi?Anime mi?

Bitch,please.

Tabi anime v.v

2 yorum:

  1. Yazık oldu, Ü' nün saçma kişiliğini okumak çok hoşuma gidiyordu T.T (Bu arada 6 sıfır mı dedin o-o??!!)
    AA!! Bi' de BRS'nin 2 bölümünün çıktığını görünce, izlemedim yaladım yuttum resmen owo!! o psikopat kagari'yi niyeyse çok sevdim yaa.3.

    YanıtlaSil
  2. real-chan death note 2 filminin türkçe dublajını buldum burdan izleyebilirsin :D

    http://www.filmifullizle.com/olum-defteri-2-desu-noto-the-last-name-2006-turkce-dublaj-izle.html

    YanıtlaSil