11 Mart 2012 Pazar

What the fuck is the going on in my life?


Hayatımda hiç bir bok olduğu yok.Yine aynı tantana,yine aynı sıkıcı arkadaşlar,yine aynı hayvanat bahçesi gibi bir lise...Tek fark sabah kalktığımda beri büyük bir halsizliğin üzerimde oluşu.Beynim öyle bir zonkluyor ki,bu yazıyı zorla yazıyorum.Ancak tamamen tesadüfen karşılaştığım bir anime olan Higashi no Eden olmasa kim bilir ne zaman yazı yazardım buraya.Hoş,diğer arkadaşlarda yazı yazmayı bırakmış gibi görünüyor.Haftalardır panel hep aynı.


Asıl konuya geçmeden önce bir soru sormak istiyorum.Ü'yü özledin mi?Ben şahsen kendisini hiç özlemedim.Ama anneannemin dediğine göre o beni çok özlemiş(!) ve cumartesi günü eve gelmiş.Tabi ben o sırada babannemgilde Yemin'i bitirmekle meşguldüm.Neyse işte anneannem anlattı Ü beni özlediği için eve gelmiş bu sırada okulu neden bıraktığını anlatmış ona.Çok fazla kırığı olduğu için,6 sıfır gibi, ve ailesinin maddi durumu yetmediği için okulu bıraktığını söylemiş.Anneannem neden ders çalışmadığını sorunca küçük kardeşime sürekli bakmak zorunda olduğum için ders çalışamıyorum demiş.Anneannem sokakta evsiz hayvanları görünce bile hüzünlenen biri olduğu için Ü'nün durumuna,doğal olarak,çok üzülmüş.Ve bunları bana içli içli anlattı ama nedense benim içim cız bile etmedi.Üzülmedim bile.Anneannemden de söz almış haftaya cumartesi bizim eve gelecekmiş.Bende iyi gelsin dedim ama bu fikirden nefret ediyorum.Çünkü Ü ile hiç ama hiç ortak noktamız yok.Eve gelince mal mal oturup televizyon izleyeceğiz ve ben yine Ü'nün o can sıkan konuşmalarını dinleyeceğim.Ama gelsin bakalım,hem bana da buraya yazacak bir çıkar.İlham perim maalesef ki klozeti banyo zannetti ve muhtemelen kendisi şuan Büyük Okyanus'a doğru gidiyordur...

Her neyse,şuan  üç animeyi aynı anda izliyorum ve bu benim hayatımda bir ilk.Birden fazla animeyi hayatta aynı anda izleyemem çünkü fındık beynim bir önceki bölümde ne olduğunu hemen unuttuğu için izlediğim bölümden bir zevk alamıyorum.Ben bu üç animeyi(Another,Zero no Tsukaima:F ve Black Rock Shooter TV)aynı anda izlerken,yani izlemeye çalışırken,Higashi no Eden ile karşılaştım.
Telefonumda öyle anime resimlerine bakarken bu animenin resmini gördüm ve hemen telefona indirdim.Çünkü çizimleri acayip tatlıydı fakat adını bilmiyordum.Hatta resmi buraya koyup adını size soracaktım o derece8DSonra cuma akşamı telefona anime wallpaperları olan bir program indirdim ve programda bu animeyle karşılaştım.Adınında yazdığını görünce havalara uçtum desem yeridir.Konusu beni ilgilendirmiyordu çünkü sadece izlemek istiyordum.Ve bunun tek nedeni romantik animelere aç kalmam ve Higashi no Eden'i alakası bile yokken shoujo zannetmem 8DAncak programda animenin adı Eden of the East şeklinde geçiyordu bu adla ne kadar arasamda türkçe alt yazılısını bulamadım.Türkanime'de de olmadığını görünce bir anlığına da olsa hayata küstüm.Biraz daha araştırma yaptıktan sonra animenin asıl adının Higashi no Eden(Doğunun Cenneti) olduğunu gördüm ve bu adla arayınca Türkanime'de olduğunu gördüm.Maalesef ki anime 11 bölümlüktü ve hemen bitti.Tek kelimeyle çok tatlı,muhteşem bir animeydi.


Anime;22 Kasım 2010 Pazartesi gününde Japonya'yı vuran ancak kimseyi yaralamayan 10 füzeyi ve üç ay sonrasını anlatmaktadır.Halk arasında 'Dikkatsiz Pazartesi' olarak adlandırılan bu terör olayı çok geçmeden unutulmuştur.


Saki Morimi mezuniyet gezisi için ABD'ye gider ve Beyaz Saray'ın önünde başını belaya sokar.Ama kendisi gibi Japon olan Akira Takizawa tarafından kurtarılır.Ancak bu üzerine bal döküp yenilecesi oğlanda bir tuhaflık vardır.Adam hafızasını yitirmiştir,elinde sadece bir silah ve garip bir telefon vardır üstelik tamamen çıplaktır.Ayrıca bu garip telefonun içinde yaklaşık 8.200.000.000 yen civarında para vardır.Akira Takizawa kimdir,neden hafızasını kaybetmiştir ve neden bu telefonda 8 milyar para vardır?
                            (tanıtım bana aittir)
Bu tatlı animenin ayrıca iki tanede filmi var.Henüz izlemedim ama en yakın zamanda izleyeceğim.Türkanime'de dördüncü bölümden sonra videolar bozuk olduğu için benim gibi üç saat animeyi indirecek yer aramadan buradan  indirebilmek mümkün^^

Neyse bu kadar işte.Yazacağım ne varsa yazdım ve elimdeki malzemeyi yine tükettim.
Her neyse bu animeyi izlemen dileğiyle saygılar,döstüm^w^

5 yorum:

  1. ankette pazartesiyi seven bir arkadaş varmış :( Valla pazartesiyi insan nasıl sever bilmiyorum ama benim pazartesilerim genelde uğursuz başlar.
    Zaman bulabilseydim bu hafta yazı eklemeyi düşünüyordum ama malzeme 0, zaman 0. Hele şu sınav haftasında 5 dakika bile bilgisayara girebilmem mucize :(
    Higashi No Eden'e gelecek olursak... Aynı anda izlediğim bir sürü anime var ve hatta bazılarında birkaç haftadır aynı bölümdeyim, umarım bir ara bakabilirim TvT

    YanıtlaSil
  2. :D real-chan anime güzele benziyor hemen izleyeceğim :DD Ü'yü biraz özledim.real-chan Ü size geldiği anı yazar mısın sitene size gelince Ü ♥-♥

    YanıtlaSil
  3. Shit!!! Saki çok şirinnn!!! Higashi de güzel animeymiş ^^
    Bu arada yorumun için teşekkürler. Böyle küçük şeylerden mutlu oluyorum hep kusura bakma ._.

    YanıtlaSil
  4. real-chanım T-T bende seni çok özledimmm T-T

    aşk ile tanıştım ama olumsuz yönlerinide tatmış oldum T-T şu an acı çekiyorum T-T bana sataşan çocuğa aşık oldum T-T ama aramız şu an çok kötü real-chanım T-T bu sataşan çocuğunda bana karşı hisleri vardı ama ben ona söyleyemedim ama o belli ediyordu.ama olmadı T-T birgün o nöbetçiydi beni sınıfımdan bir normal sınıf erkek arkadaşla yan yana otururken ve konuşurken görünce suratı düştü ve o günden beridir benle konuşur değil beni görmemezlikten geldi ve daha sonra tekrar bana umut veriyor T-T utangaç ve korkak olduğum içinde ona birşey söyleyemiyorum günaydın bile diyemiyorum real-chanım T-T

    duygular hımm biraz düşünürsek arkadaşıma bu sataşan çocuğun bana baktığını söylediğimde başlamaya başladı.daha sonra konuşa konuşa bahsede bahsede daha da büyüdü.aslında içimde duygular vardı ama ben kendimden emin olmadığım için yok bende böyle birşey olamaz diyip bir kenara atıyordum.ama ortaya çıkıncada duygular beni hepten yıktı T-T kıskançlıklar çıkıyor buda çok kötü yanında kız görünce çıldırıyorsunT-T ama birgün o bana sataşan çocuğun ağzını burnunu dağıtacağım elime düşüreceğim onu sonrada bir resangan çakarım beni üzdüğü için T-T real-chanım seninde aşık olacağına eminim :)) ama aşk mutluluk ile birlikte üzüntüyüde getiriyor T-T

    aşk artık çıkar işi olmuş.aynen evet.bu soruya sadece evet demek için birisinin duygularını hiçe sayıp onlarla çıkıp sonra mahvediyorlar buda çok zalimce.2 haftalık bir emeği hemen böylede silip atabiliyorlar daha sonrada arkadaş olarak devam etmeye çalışmaya çalışıyorlar ki buda olmuyor.aynen bende katılıyorum karşısındaki kişinin hislerini düşünmeden çıkıyorlar daha sonra onları bırakıp gidiyorlar bende onların ağızlarını kırmak istiyorum ama amalar oluyor T-T

    benim prens çok havalı kendini beğenmiş.bazen bende onu görünce küfür edermiş gibi tipe bak diyorum gerçek davranışlarını bildiğim için milletle iyi geçinir gibi yaptığını görünce yine içimden küfür edermiş gibi kızıyorum ona ama yinede küfür etsen bile sevebiliyorsun aşık olunca real-chanım T-T ama dediğim gibi şu ara aramız bozuk.bide onda şu var hem duygularını açamamışsın niye beni bir arkadaşla konuşurken görüp kıskanıyorsun e be kardeşim T-T kendiside tabi kızlarla konuştu sonradan ama ben onu öğle görmemezlikten gelmedim.real-chanım ona o gün nasılsın uyuz dedim beni görmemezlikten geldi T-T

    YanıtlaSil
  5. Başladım bu animeye. Gerçekten müthiş... Gizem animeleri, tam benlik şeyler. :D

    YanıtlaSil