4 Mart 2012 Pazar

waat is dı pörfekt gıroup Galileo Galilei?

Selamlar!Evet sonunda yazı yazabiliyorum!!-w- Neyse önce şablondan bahsedelim...nasıl olmuş?:3 (bende her şablon yaptığımda nasıl olmuş diye sormazsam ölürüm zaten.aslında ölmem ama konuyu bağlamakta işime yarıyor)
O tuhaf başlık resmi için özür dilerimxDAyıca müzikler bana Junjou'yu çok özlediğimi fark ettirdi;m;

...Neyse başlıktanda anlaşılacağı gibi sonunda Galileo Galilei'yi tanıta bileceğim!Ama Galileo Galilei yazmak çok uzun sürdüğü için kısaca GG diyelim.

Türkiye'de ne yazık ki bu grubu bilenlerin sayısı yok denecek kadar az.Bende zaten AnoHana'ya yaptıkları şarkı ile tanıdım bu grubu.Üyelerine gelirsek..

Yuuki Ozaki
Grubun vokalisti.Yani daha yüzünü görmeden sesine aşık olduğum o yegane kişi <3Hani insan sevdiğinin yüzünü görünce heyecanlanır ya,hah işte ben onun o muhteşem sesini duyunca heyecanlanıyorum=w=Şuan 21 yaşında kuzum.3.

Kazuki Ozaki
Yuuki-chan'ımın kardeşi.Şuan 19 yaşında,grubun en genç üyesi.Bateri ve arka vokalden sorumlu.

Fumito Iwai
Gitar ve arka vokal.Şuan 22 yaşında.

Sako Hitoshi
Bass gitarda.Yuuki-chan'ımla yaşıt.

Noguchi Kazuma
Sanırsam grubun yeni üyesi.O yüzden grubun resimlerinde onu görmek pek mümkün değil.Kendisi şuan 22 yaşında.Piyona çalıyor,gruba son albümleri ile katıldı.
Sağdan ikinci şahıstır Noguchi,üzerinde siyah kazak giyen..Yuuki'im ise sarı ceketli olan<3

Şimdi gelelim asıl meseleye..Grubun adı niye Galileo Galilei?Bu ad; grubun üyeleri bir kağıt mendil kutusuna fikir yazarken seçilmiş.Herkes kutuya iki tane isim yazmış ve Sako'nun fikri ile grubun adı Galileo Galilei olmuş.Sako bu ismi seçmiş çünkü gruba geçmişi ile ünlü olan birinin adını vermenin harika olacağını düşünmüş.

Şimdi birde çıkardıkları albümlere bakalım.Şuana kadar çıkmış üç albümleri var.
İlk albümleri 2010 yılında çıkan Hamanasu no Hana,6 şarkıdan oluşuyor.
2011'de çıkan Parade benim en sevdiğim albümleri.Biri akustik olmak üzere 11 şarkıdan oluşuyor.
Son albümleri Portal bu yıl ocak ayında satışa sunuldu.14 şarkıdan oluşuyor ve henüz hiç birini dinleyemedim;m;Fakat albüm şarkılarını kısa kısa da olsa bu adresten dinleyebilirsiniz^^

Animeler için yaptığı müziklere gelirsek;
AnoHana için Aoi Shiori
Mobile Suit Gundam AGE için Asu E
Ookiku Furikabutte~Natsu no Taika-hen~ için Natsuzora ve
Arakawa Under the Bridge için Sayanora Frontier

Ayrıca Yuuki-chan'mın köpeklere karşı büyük bir ilgisi olduğunu öğrendim
-w-Zaten grubun simgeside tuhaf bir çizimi olan bir köpekxD
Bakınız:
GG'nin ürünlerinin çoğunda da var bu köpek:D Ürün demişken..GG'nin ürünlerini burdan satın alabilirsiniz^^




Ve bu yazıda burda biter!v3v Sonunda GG'yi tanıttım ya ölsemde gam yemem!Ancak şimdi;GG'nin hiç bir şarkısı internet üzerinde bulunmadığı için albümlerini satın alabileceğim bir site aramakla meşgulum..

Saygılar,döstüm^^

1 yorum:

  1. öncelikle şablonuna bayıldım evet tatlış. ikincisi profilnide rinin resmi de güzel xD her ne kadar izlemesem de o animeyi... neyse bunu kendini için bi (+) puan say, çünkü biliyosun bi animeyi sevmeye çizimlerinden başlarım... xD
    ve, her türlü jrock gruplarına açığım! bana özel olarak tanıtsana bu grubu :D müzik örneklerini falan dinlet :P cosplayimi görmedin ayriyeten! msne geliceksin de ohooo... :D //anti

    YanıtlaSil