19 Mayıs 2012 Cumartesi

Şu kahpe haftalara iyi gelen tek şey: Hiçbir şey.

Eheheheehihihihi o///w///o *burun kanı*
Yazıya giriş yaparken gözümüz gönlümüz açılsın istedim(^.^) *burnuna peçete tıkar*
20 gün kaldı özgürlüğe! Ancak her zaman ki gibi bu özgürlüğün önünde bir engel var. Ne gibi mi? Misal; haftaya beş tane yazılım olmasına rağmen (bkz. Pazartesi: dil anlatım, salı: biyoloji, çarşamba: boş, perşembe: edebiyat, cuma: kimya+ingilizce) ben hala bloggerdır, feysbuuktur, zerochandır, türkanimedir, 9gagdır, muzipcücedir geziyorum öyle. Ayrıca bu yazıyı yazarken ne kadar çok takıldım, ne kadar çok sayfayla bakıştık tahmin edemezsin. E, iki ay girmeyince beyinin blog tutma şeysi hamlaşmış. Bununla beraber tembelliğim yine en olmadık zamanda boy gösterdi çünkü yanıma o kadar test kitabıdır, ders notlarıdır yığdım ama yüzlerine bile bakmıyorum, bakamıyorum. Sınıfı nasıl geçeceğim bende bilmiyorum T_T Ama;


Rin nasıl koca şeytanı bu dünyadan def ettiyse, albino ibne yaratık Near nasıl yücelerin yücesi Kira-sama'yı tahtından devirdiyse, Maka nasıl über tatlı Kishin'i bir yumrukla paramparça ettiyse; bende yazılılarla baş edebilirim!!bir!!11!!....Gibi bir tesellim var ama, bilirsiniz burası gerçek dünya. Hiçbir şey istediğin gibi gitmiyor.

Birde şu sıra yaoi sevdamı açık etmemeye karar verdim. Uygulaması oldukça zorlu bir karar olacak. Ama artık böyle bir şey lazım çünkü yakın geçmişte bu yaoi yüzünden başım az kalsın belaya gidiyordu (bkz. Yaoi Sevdası Başa Bela.) Ve nasıl şanslı bir veletsem, yine kıl payı yırttım yakalanmaktan Olay şöyle; hani şu ask.fm varya, ergenler arasında bayağı bi' popüler. İşte bende açmıştım bir ask.fm hesabı, orada takılırken kardeşimde gördü bende üye olcam buraya dedi, yaptık bunu da üye. Buraya kadar problem yok, sonuçta kardeşimde bir ergen, ergenlerin arasındaki popüler şeylere katılmaya hakkı var, dimi? Ama ne zaman benim profil sayfasını açtı...İşte o zaman pişman oldum ask.fm e üye yaptım diye, saydırıyorum içimden ergen popülerliğine(kafiyeli oldu lan). Kardeşim birkaç cevabımda geçen 'yaoi' kelimesini görünce aramızda aynen şöyle bir diyalog geçti;


Kardeşim: Abla, yaoi ne?
Ben: Boş ver, anlamazsın.
Kardeşim: Ya söyle yaa ne demek!
Ben: Olmaz yaşın küçük, söyleyemem.
Kardeşim: Söyle ya kimseye söylemem, söz!
Ben: Olmaz.
Kardeşim: Ya pis gıcık söyle yaoi ne demek?
Ben: Sana söylemiştim ne demek olduğunu, hatırlasana.
Kardeşim: Hatırlamıyorum söyle işte. Bak söz kimseye söylemem kötü bir şeyse.
Ben: Anneme bile mi?
Kardeşim: Evet ona bile, hadi söyle lütfen, ne demek yaoi?
Ben: Aşk


Hangi cinsler arası aşk diye sormadığına göre yalanda söylemiş sayılmam yani, hım? >w<


Hazır yaoi demişken, bir Rin cosplayı yapmak istiyorum! (Yaoi-Rin ne alaka demeyin, çok alaka. Kapiş?) Yani, öyle böyle değil cosplay için para bile biriktirmeye başladım, ancak maalesef sadece kravat alabilecek konumdayım -,- Neyse, sadece kravatta yeter herhalde...gömleğimiz, okul pantolonumuz var Allah'a şükür, tanıdık kuaförler var okey oradan bir fön..(tabi benim tıpkı Rin'in alevleri gibi dizginlemez buklelerimi nasıl fön makinesinin altına sokacaklarsa)...eksik olan tek şey mavi lensler!! ve lanet olsun ki ailem lens için çok küçük olduğumu söylüyor >__> ki lens kullanan o kadar çok yaşıtım varken -_-



BENİM GÖZÜM NİYE RENKLİ DEĞİL!? Hey, bir dakika. Teknik olarak siyah ve beyaz renk değil. Ancak benim gözüm aşırı koyu kahverengi olduğuna göre...Bende renkli gözlüyüm! *gasp*


Birde, başlıkta bu haftadaki stresime hiçbir şey iyi gelemez yazmıştım ya.(cidden öyle mi yazdım?) Yanılmışım, çünkü şunla karşılaştım; Ao No Exorcist: Ura Eku. Bana öyle bakma aslında bu yazının başlığını atıp, ufak girişi yapıp taslak olarak kaydetmiştim ve kaydettiğim gün perşembeydi. Ama bugün cumartesi, şey ama saat 00:41 olduğuna göre pazar mı oluyo? Kafam basmıyo bunlara ya neyse, ne diyordum? Hah, Ura Eku diyodum, Ao no Eksoşisto'nun iki dakikalık kısa komedi bölümleri diyodum, YouTube'da var diyodum, toplam on tane diyodum, onları izleyince işi ironiye bağlayıp duygulandım diyodum. Ve


NİYE HALA MANGANIN 36. BÖLÜMÜ GELMEDİ, DAHA NE KADAR BEKLEMELİYİZ AFAFJGAJKFSŞHG!?!?

gözlüklerden gözlük
Zerochan şu ara en uğrak yerim oldu ve (en uğrak? (ve bıktım valla şu 'şu' kelimesinden, ama kullancak başka ne varki gfjasgfj (parantez içinde parantez, öl sen yazım kuralları))) onun sayesinde eski 'resim arşivleme' alışkanlığım da geri geldi-.- Doğal olarak, arşivlediğim resimler hep Rin'in resimleri O.O Bende bir kaç resim koymak istiyorum überseksitatlıserseribebeğim'den.
Oh, dude jagfkajgfag
Oh, dude jagfkajgfag 2


Rin! QB arkanda, dikkatli ol! ;m;
Not: QB'nin nasıl yazıldığını bilmediğim için her seferinde harf kullanıyorum (bkz. Kyuubee, Kyubee, Kyuube, Kyube)

Manganın en sinir olduğum bölümüdür 26. bölüm. Ama kim yaptıysa bu resmi Allah razı olsun, içimin yağları eridi.

Mission: Ekskalibaa




Ne dedikleri konusunda hiç bir fikrim yok ama Kuro çok tatlı >W<

Gülmekten az kalsın sandalyeden düşecektim, ciddiyim o3o

Yeni başladığım ve izlediğim ilk mecha animesi olan(aslında pek emin değilim mecha olup olmadığından ama) Guilty Crown'dan bahsetmemek olmaz. Henüz 5. bölümdeyim ama çok tatlı bir şey, hele o müzikleri! Blogda çalan çoğu şarkı GC'ye ait mesela.
ADVENTURE TIME! hayır böyle daha iyi; EDVENÇIR TAYM!


Not: Artık çoğu yazıda Rin'i görmeye alışın abicim. Çünkü yazılarımı onla süslemek (yada Yukio'yla) çok hoşuma gidiyor *3*
Haftaya görüşürüz! Bu sınavlar ebemi bana göstermezse tabi...
19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN!!! demeden yazıyı bitiremem.
~Chuu!!

8 yorum:

  1. off Rin'in ilk resmine bayıldım ♥♥ Ne kadar güzeldir bide aynada kendine bakıyor :D ask.fm de herşeyi soruyorlar bir ara bende açacaktım ama boşverip geçtim :D kardeşinizle aranızda geçen diyalog çok tatlı real-chanım :)) real-chan rin cosplay ini şimdiden merak ediyorum videolarıda izledim hepsi birbirinden güzel.lens demişken biz koyu göz renkli olmaya mahkumuz T-T başka kişilere bakıyorum o kadar güzel göz renkleri var ki bi bizde yok T-T Resimler harika hepsine bayıldım :))

    YanıtlaSil
  2. henüz 8-9-10 (işe bak yaşını bile unutmuşum) yaşlarında olmasına rağmen misafirliğe gittiğinde yüzünü gözünü makyaja boğan (gıcık! kahpe! pismik! zombi!) kuzenimi gördükten sonra bile sayende gözümün bayram etmesi bi mucize olmalı! (iç ses: Ne mucizesi kızım Rin var ya resimlerde)
    Ura Eku? iki dk. olsa bile Ao'yu izlemek her halükarda eğlenceli olacağından fazla bahsetmeye gerek yok
    Bu arada QB'li resim çok tatlıııı

    YanıtlaSil
  3. Giriş resmi...tek kelimeyla harika -.u-. Yaoi ile ilgili diyalogunuz gerçekten çok iyi>v< Çok iyi tanımlamışsın yaoi yi.w.Ayrıca resimler çok hooş*-*

    YanıtlaSil
  4. kyuube diye yazılıyor olabilir çünküm narutonun içindeki şeytan tilkinin de adı "kyuubi"... //antippgdasasda

    YanıtlaSil
  5. Resimler acayip komikti ve ben gülerken kötü şeyler oldu... (bkz. kıçla birşeyler devirmek) bence de cosplay yap. Ama zaten gözü photoshoptan falan yapabilirsin. Önemli olan kıravat kısacası. U_U

    YanıtlaSil
  6. 10. resime baaayıldım. Cesur ve iyi kalpli Rin'im <3
    Dürüst olmak gerekirse, ben bir yandan okulun bitmesini istiyorum, bir yandan da istemiyorum. O lanet olası karneyi görmek istemiyorum ama yaz tatilini sahiden iple çekiyorum. Gerçi 8. sınıfa başlayacağım için, yaz tatilinde de çalışmaktan başka bir şey yapmayacağım ama işin orasını düşünmemeye çalışıyor ve şöyle güzel bir plaj, masmavi bir deniz ve sahile uzanıp çizgi roman ve mangalarımı okumanın hayalini kuruyorum. :D

    YanıtlaSil
  7. Hoşlanıyor muyum dersin Unazo-sama? Eyvah eyvah o halde. :D (Allah'ım aşık mıyım değil miyim onu bile bilmiyorum...) Shoujo mangaları bile sevmem ki lan ben! :/ :( :D (Kimi Ni Todoke'm hariç)Yanlız bu çocuk birine aşık ama ben hiç kıskanmadım aşık olduğu kişiyi? Aşık olsam kıskanmaz mıydım? Duvarına ne zaman girsem gördüğüm (ve tümünü kızların yazdığı) "özledim seni", "sensiz yapabileceğimi mi sandın?" yazılarını kıskanıyorum bi' tek... Neyse, bu davayı zaman çözer kardeş.
    Şu okulla ilgili son sıkıcı yazıma yaptığın yoruma baştan aşağı katılıyorum, helal olsun, benzetmelerin de süper.
    Not: Artık buradan yanıt vereceğim yorumlara, yanıtla'dan görmezsin diye korkuyorum da. :D

    YanıtlaSil
  8. ao no exorcist: ura eku 3 te koptum :D:D:Dpaylaşım için teşekkürler:D

    YanıtlaSil