31 Ocak 2012 Salı

Basketbol Oynayan Lanet Leylek Manken 2!




Sonunda ya Allah'ıma bin şükürler olsun ki internet başındayım asdfh!

Hani bi ara bahsettiğim benden her yönüyle üstün olan Basketbol Oynayan Lanet Leylek Manken vardı ya,ha işte onun yüzünden üç gündür bilgisayar oynuyamıyorum.Bu kız galiba benim tatillerimin içine etmek için yaratılmış.

Asıl konuya gelecek olursak bu Basketbol Oynayan Lanet Leylek Manken,bu ad çok uzun biz ona kısaca BOLLM diyelim,işte bu BOLLM aradı bir akşam "teyze ben geliyom(bu arada benim babaannem onun teyzesi)sizin mahallenin adı neydi?"diye sordu.Ve ben içeride sıcacık sobanın yanında K-himori'yi yazarken anladım tatilimin içine edildiğini.Dışarıdan gelen araba sesinden sonra onun "Teyzecim!"dediğini duydum.Tabi bide bu deli arkadaşıyla gelmiş tee Kayseri'den buraya.Sonra işte annesini aradı diğer odada konuştular ve ağlamaya başladı.Sonra işin aslını öğrendik bu BOLLM,Antalya'ya gidecek arkadaşının peşine takılmış sözde buraları gezmeye gelmiş tabi annesi izin vermemiş buda bağırmış çağırmış almış valizini çıkmış evden.Arkadaşının babasının şöförü getirmiş onu bizim oraya valizini koyup tekrar onla gezmeye gidecekmiş.Tabi bu sırada annesigil felan polise haber vermişler kızım kayıp diye.Amcam,yengem,babaannem bunu duyunca bir gürledi ki sorma!Lanet okudular kıza,senin yüzünden bizimde başımız belaya girdi diye.
Neyse zaten bir türlü ısınamıyorum ben BOLLM'a.Küçüklükten beri rekabet içindeyiz.Neyse bu kız benim ve babamın yattığı misafir odasında,benim yatağımda uyumuş kalmış.İlk gün sadece aynı sofrayı paylaştık onunla zorunlu olmadıkça çenemizi açmaya  tenezzül etmedik.Ama çatı katındaki bilgisayar babam tarafından işgal edilince ben,BOLLM,11 yaşındaki kuzenim ve mal kardeşim toplandık bizim odaya.Sıkıntıdan da patlıyoruz bizimkiler olmasa öyle sus pusuz.Sonra kuzenim atladı hadi hırsız polis oynayalım dedi.Bizde kabul ettik ve oynamaya başladık tabi bu sırada BOLLM ve benim aramdaki buzlar eridi.Böyle kuru kuru olmaz dedik ve cümbür cemaat bakkalı satın aldık geldik.Hırsız polis yetmedi isim şehir,o yetmedi kim kiminle oynayıp bir günü bitirdik ve artık BOLLM'la daha da yakınlaştık ve sonraki günlerde bildiğin kanka olduk.Deneme sürümü tabi.Ama bu kız malasef benim taban tabana zıttım.Ben evcimenim o sokak kızı.Yerinde durması imkansız her dakika 'size bir şey söyleyeyim mi?ben sıkıldım'der durur.İşte bu sıkılmasın ve zaman geçsin diye kıçımızı donduran havada dışarı çıkıp geziyoruz.Yine 12 yaşındaki kuzenimin evine gidicektik orda oyalanırız diye ama evde yoktu.Dönüşte eskiden bizim sınıfta ki malum kişi biz giderken arkadan bağırdı "Şşşt!Beyazlı tanışalım mı?"diye bunu bana demedi tabii ki çünkü o sırada lacivert bir ceket giyiyordum ;m;
Şimdi onun yerinde ben olsam;










Onun yerinde Ü olsa;
"Ayyyyyhhhh kızz kimse benim güzelliğime karşı koyamıyo ahahahahahaha.Ay ama çok tipsiz böyk hiç tipim değil.Ahahaha ama herkes bana hayran ahahahaha"derdi ama tüm bunların yerine o beni oldukça şaşırtan şu cevabı verdi;
"Antalya'nın erkekleri bildiğin serseri ya.Bizim Kayseri'de erkekler yanımıza geliyo nazikçe,kibarca tanışalım mı,çay içelim mi felan diyo ama bu abaza arkadan çığrınıyo."dedi.Oysa ben ondan Ü'nün kine benzer bir cevap bekliyordum çünkü bana "ay insanlar benim gözlerime aşık oluyo,gözlerin çok güzel diyorlar"dedi.Ama sonra aramız açıldı ve BOLLM bilgisayar başından kalkmaz oldu.Tam 7 saat kuzenler ve mal kardeşimle bilgisayar başında.Bense yattığımız odada mal mal telefonda takılıyorum.Kalkın ben oynayacağım da diyemiyorum desem hayatta kalkmazlar.Kalksalar başımdan ayrılmayacakları için girip yazı ekleyemeyeceğim.Yani 3 gün boyunca odada telefonda facede takılarak geçirdim ve bu iğrenç bir duygu.Asıl iğrenç olanı ise o kız yüzünden pabucumun dama atılması,kuzenlerimin ve kardeşimin nedensiz yere bana tavır alması.Yine ilk günlerdeki soğuk rüzgarlar esmeye başladı aramızda.

Lanet BOLLM,tatillerimin Ü'sü.


Ve yarın sabah gidiyor.Her neyse öncelikle blogcuda şablonlarımızda değişiklik yapabilecekmişiz.Açıkcası ben Blogger'a alıştım ve sevdim.Kullanımı düşündüğüm kadar zor değil ve hemen anlaşılıyor.Döneceğimi pek zannetmiyorum galiba.Ama tabi bu arkadaşlarımada bağlı onlar dönerse bende dönerim.

Peki,sen döner misin?

2 yorum:

  1. Yorum yapmak bana kalmaz ama...gerçekten değişik biriymiş...Kısa sürede olsa anlaşabilmeniz güzel.v.
    Ben Blogcu ya döneceğim...bu blogu kapatmayacağım^^'''İki blogu da yürütmeye çalışırım(becerebilirsem)

    YanıtlaSil
  2. o gıcık şahıslardan bende çok nefret ederim.

    YanıtlaSil